Našimi sluĹľbami v sekcii Archivácia dokumentov je poskytovaĹĄ rĂ˝chle, kvalitnĂ© a flexibilnĂ© sluĹľby v oblasti dlhodobej správy pĂsomnostĂ, a tĂ˝m zlepšiĹĄ klientom prĂstup k informáciám, zvýšiĹĄ efektivitu a ĂşspornosĹĄ ich spracovania a zaruÄŤiĹĄ im sĂşlad s legislatĂvou.
Výhody našich služieb:
- úspora miesta vo Vašich kancelárskych priestoroch
- ochrana dokumentov pred prĂstupom neĹľiaducich osĂ´b
- šetrĂme Váš ÄŤas a finanÄŤnĂ© prostriedky
- zabezpeÄŤĂme Vám znĂĹľenie rizika straty dokumentov alebo ich náhodnĂ©ho zniÄŤenia
Služby, ktoré poskytujeme:
- vstupný audit za účelom zistenia aktuálneho stavu dokumentov klienta
- návrh optimálneho riešenia pre zabezpečenie starostlivosti o dokumenty
- vypracovanie časového harmonogramu jednotlivých krokov realizácie
- realizácia dohodnutĂ˝ch riešenĂ
- poradenská a konzultačná činnosť pre klienta
- ďalšie služby po dohode s klientmi
Referencie a cennĂk našich sluĹľieb Vám radi poskytneme na poĹľiadanie.